Option in Communication [15.0]

mult2m  2019-2020  Louvain-la-Neuve

 
> Legend

15 credits chosen from :

Annual block
  1 2

Mandatory Contenu:
Optionnal LCOMU2230 Programmes and Targets of Radio-TV   Frédéric Antoine
30h  5 credits 2q x x
Optionnal LCOMU2310 Organizations strategies and strategic communication   Sandrine Agie De Selsaeten
, Emmanuel Goedseels
30h  5 credits 1q x x
Optionnal LCOMU2330 Analyse des productions communicationnelles   Ingrid Mayeur
30h  5 credits 1q x x
Optionnal LCOMU2606 nter-cultural communication   Marc Totte
30h  5 credits 2q x x
Optionnal LCOMU2610 Internal communication and communication of change   Andrea Catellani
, Katja Werbrouck (compensates Andrea Catellani)
30h  5 credits 1q x x
Optionnal LCOMU2615 Corporate communication   Damien Renard
30h+15h  5 credits 1q x x
Optionnal LCOMU1332 Public relations   Andrea Catellani
22.5h  5 credits 1q x x
Optionnal LCOMU2708 Media relations & community management   Jean-Yves Daxhelet
, Damien Renard
, Lara Van Dievoet
30h  5 credits 1q x x
Optionnal LCOMU2221 Analyse des productions cinématographiques   Sébastien Fevry
, Nicolas Wouters
22.5h  5 credits 2q x x
Optionnal LCOMU2617 Politic & public Communication   Olivier Alsteens
, Arlin Bagdat
, Sandrine Roginsky (coord.)
30h  5 credits 2q x x
Optionnal LCOMU2613 Crisis communication   Lionel Groetaers
, Mathieu Van Overstraeten
30h  5 credits 1q x x
Optionnal LCOMU2360 Marketing digital   Damien Renard
30h  5 credits 2q x x