Special Subject: Strategic Marketing [0.0]

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MandatoryMarketing stratégique I - module de base (15credits)
Prérequis à tout autre module de la filière
Mandatory LSMS2000

Etudes et modèles de marché  (in French) Marie-Paule Kestemont30h 5credits  
Mandatory LSMS2001

Consumer's behaviour  (in French) Gordy Pleyers, Valérie Swaen30h 5credits  
Mandatory LSMS2002

Advanced Strategic Management  (in French) Isabelle Schuiling30h 5credits  

OptionalStrategic marketing II (15credits)
( uniquement si le module de base a été suivi) 3 cours parmi :
Optional LSMS2003

Brand Management  (in English) Isabelle Schuiling30h 5credits  
Optional LSMS2004

Business to Business marketing  (in English) N.30h 5credits  
Optional LSMS2005

Advanced research methods in Marketing  (in French) Marie-Paule Kestemont30h 5credits  
Optional LSMS2006

Strategic Communication  (in French) Jacques François30h 5credits  
Optional LSMS2007

E-Marketing  (in French) Anne-Cécile Jeandrain (coord.), Olivier de Broqueville30h 5credits  

OptionalStrategic marketing III (15credits)
( uniquement si le module II a été suivi) Accessible uniquement aux étudiants qui exceptionnellement ne partent pas en échange en Q1 de l'année 2. 2 cours parmi :

MandatoryCours au choix (10credits)
(Choisir les cours non suivis en II) : 2 cours parmi :
Optional LSMS2003

Brand Management  (in English) Isabelle Schuiling30h 5credits  
Optional LSMS2004

Business to Business marketing  (in English) N.30h 5credits  
Optional LSMS2005

Advanced research methods in Marketing  (in French) Marie-Paule Kestemont30h 5credits  
Optional LSMS2006

Strategic Communication  (in French) Jacques François30h 5credits  
Optional LSMS2007

E-Marketing  (in French) Anne-Cécile Jeandrain (coord.), Olivier de Broqueville30h 5credits  

MandatoryCours au choix (5credits)
1 cours parmi :
Optional DREU2207

European Competition Law  (in French) Paul Nihoul30h 5credits 1q 
Optional LSMS2109

International Marketing Management  (in English) Isabelle Schuiling30h 5credits  
 
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| 26/01/2009 |