|
|||||||||||||||||||||||||||
Bloc annuel | |||||||||||||||||||||||||||
2 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Basisgrammatica Nederlands | Philippe Hiligsmann | 30h+15h | 5 crédits | q1+q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlandse taal | Hilde Bosmans (coord.) | , Katrien De Rycke60h | 5 crédits | q1 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlands : taalvaardigheid en taalbeheersing | Pauline Degrave | 30h+30h | 5 crédits | q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlands: gevorderde taalvaardigheid en taalbeheersing I | Elisabeth Degand | 45h+30h | 5 crédits | q1+q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlands: gevorderde taalvaardigheid en taalbeheersing II | Pauline Degrave (supplée Philippe Hiligsmann) | ,30h+30h | 5 crédits | q1+q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlands : taalvaardigheid en taalbeheersing | Pauline Degrave | 30h+30h | 5 crédits | q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlandse literatuur : inleiding in de literatuurwetenschap | Stéphanie Vanasten | 30h+15h | 5 crédits | q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Inleiding in de Nederlandse taalkunde: fonologie en morfologie | Laurent Rasier (supplée Philippe Hiligsmann) | , Kristel Van Goethem22.5h+5h | 5 crédits | q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlandse literatuur I : van de Middeleeuwen tot de 18de eeuw | Stéphanie Vanasten | 30h+7.5h | 5 crédits | q1 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Civilisatie van het Nederlandse taalgebied: culturele aspecten | Matthieu Sergier | 30h | 5 crédits |
q2
![]() |
x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Civilisatie van het Nederlandse taalgebied: hedendaagse realiteiten | Matthieu Sergier | 30h | 5 crédits |
q2
![]() |
x | |||||||||||||||||||||
![]()
Compléter la formation avec des cours de la liste suivante (à condition que ces cours n'aient pas été suivis durant la première partie de la mineure) :
|
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlands: gevorderde taalvaardigheid en taalbeheersing I | Elisabeth Degand | 45h+30h | 5 crédits | q1+q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Inleiding in de Nederlandse taalkunde: fonologie en morfologie | Laurent Rasier (supplée Philippe Hiligsmann) | , Kristel Van Goethem22.5h+5h | 5 crédits | q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlandse literatuur I : van de Middeleeuwen tot de 18de eeuw | Stéphanie Vanasten | 30h+7.5h | 5 crédits | q1 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Civilisatie van het Nederlandse taalgebied: culturele aspecten | Matthieu Sergier | 30h | 5 crédits |
q2
![]() |
x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Civilisatie van het Nederlandse taalgebied: hedendaagse realiteiten | Matthieu Sergier | 30h | 5 crédits |
q2
![]() |
x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlands: gevorderde taalvaardigheid en taalbeheersing II | Pauline Degrave (supplée Philippe Hiligsmann) | ,30h+30h | 5 crédits | q1+q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlandse taalkunde: syntaxis | Elisabeth Degand | 22.5h+5h | 5 crédits | q2 | x | |||||||||||||||||||||
![]() |
Nederlandse literatuur II : 19de en 20ste eeuw | Stéphanie Vanasten | 30h+7.5h | 5 crédits | q2 | x |