For a programme-type, and regardless of the focus, options/or elective courses selected, this master will carry a minimum of 120 credits divided over two annual units, corresponding to 60 credits each.
Options courses
> Cours de langues étrangères obligatoires > Langues étrangères - niveau avancé 1 > Langues étrangères - niveau avancé 2 > Majeures > Major Financial Management (Mons) > Majeure Révisorat et expertise comptable (Mons) > Majeure Décisions marketing tactiques et digitales (Mons) > Majeure Management humain et intervention dans les organisations (LLN) > Formation interdisciplinaire en création d'entreprise CPME (LLN) > Major European Business (LLN) > Major International Business (LLN) > Majeure Managerial Corporate Finance (LLN) > Major Marketing Strategy for Connected Brands (LLN) > Major Consumer Insights (LLN) > Philippe de Woot Major in Corporate Sustainable Management (LLN) > Cours LSM Mons (alternative à l'échange) > Cours au choix > Options (alternative à l'échange) > Option Transport et logistique (Mons) > Option Entrepreneurship (Mons) > Option Immersion professionnelle en digital marketing (Mons) > Option Révisorat et expertise comptable (Mons) > Option Marketing Communication (Mons) > Option Marketing Decision (Mons) > Option Asset Management (Mons) > Option Management humain et intervention dans les organisations (LLN) > Option Managerial Corporate Finance (LLN) > Option Marketing Strategy for Connected Brands (LLN) > Option Consumer Insights (LLN) > Option Corporate Sustainable Management (LLN) > Option Développement et gestion Nord-Sud (ICHEC) > Option Fiscalité (ICHEC) > Option Services and Marketing Management I : Managing Resources in a Service World (UNamur) > EchangeSpecial programs
> Double diplôme LSM-ICHEC en Financial Management (CFA) > CEMS Programme