For a programme-type, and regardless of the focus, options/or elective courses selected, this master will carry a minimum of 120 credits divided over two annual units, corresponding to 60 credits each.
Focuses
> Research Focus > Professional Focus : Management of Organizational Communication and Public RelationsOptions courses
> Options de la finalité approfondie > Activités au choix > Options axiales > Production - Option 1 > Production - Option 2 > Relation - Option 1 > Relation - Option 2 > Evaluation - Option 1 > Evaluation - Option 2 > Options Programme > Travail et organisation > MONS - Marketing communication > MONS - Immersion professionnelle > Communication of European Union > MONS- Cultures et société > Options transversales accessibles aux masters 120 de l'Ecole de communication > Ouverture "Ecole de journalisme de Louvain" > Ouverture en communication socio-éducative > Recherche en communication > Techniques multimédia > Communication multilingue > MONS - Communication Web > Formation interdisciplinaire en création d'entreprise (CPME) > Genres médiatiques > Culture médiatique > Cultures et identités > Echange Erasmus ou international CORP2M > Modules GenreSpecial programs
> Double diplôme UCL - uSherbrooke