6.00 credits
30.0 h
Q1
Teacher(s)
Poncin Ingrid; Sinigaglia Nadia (compensates Poncin Ingrid);
Language
French
Prerequisites
The prerequisite(s) for this Teaching Unit (Unité d’enseignement – UE) for the programmes/courses that offer this Teaching Unit are specified at the end of this sheet.
Bibliography
Référence principale:
DELACROIX E., JOLIBERT A., MONNOT E., et JOURDAN P. (2021), Marketing Research : Méthodes de recherche et d’études en marketing (ouvrage collectif), 2ème édition, Dunod.
Références complémentaires utiles:
BRUNER II G., (2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2019, 2021), Marketing Scales Handbook, Vol 5, Vol 6, Vol 7, Vol 8, Vol 9, Vol 10, Vol 11, http://www.marketingscales.com
CHARRY K., COUSSEMENT K., DEMOULIN N., HEUVINCK N., (2016), Marketing Research with IBM SPSS Statistics, 978-1-4724-7745-3 , Routledge, London, 264 pages.
HAHN C. & MACE S. (2016), Méthodes statistiques appliquées au management, 2ème édition, Pearson.
MALHOTRA N., DECAUDIN J.M., BOUGUERRA A., BORIES D. (2011), Etudes Marketing, 6ème édition, Pearson.
DELACROIX E., JOLIBERT A., MONNOT E., et JOURDAN P. (2021), Marketing Research : Méthodes de recherche et d’études en marketing (ouvrage collectif), 2ème édition, Dunod.
Références complémentaires utiles:
BRUNER II G., (2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2019, 2021), Marketing Scales Handbook, Vol 5, Vol 6, Vol 7, Vol 8, Vol 9, Vol 10, Vol 11, http://www.marketingscales.com
CHARRY K., COUSSEMENT K., DEMOULIN N., HEUVINCK N., (2016), Marketing Research with IBM SPSS Statistics, 978-1-4724-7745-3 , Routledge, London, 264 pages.
HAHN C. & MACE S. (2016), Méthodes statistiques appliquées au management, 2ème édition, Pearson.
MALHOTRA N., DECAUDIN J.M., BOUGUERRA A., BORIES D. (2011), Etudes Marketing, 6ème édition, Pearson.
Faculty or entity
CLSM