Marketing

llsmg2002  2022-2023  Louvain-la-Neuve

Marketing
5.00 credits
30.0 h + 10.0 h
Q1
Teacher(s)
de Moerloose Chantal;
Language
French
Main themes
Other information
This course is taught in french.  Please consult the french version of the course description.
Bibliography
     LAMBIN, Jean-Jacques, & de MOERLOOSE, Chantal (2021). Le Marketing Stratégique et Opérationnel. 10° éd. Dunod. 
Teaching materials
  • LAMBIN J.J., de MOERLOOSE Ch. (2021) Le Marketing Stratégique et Opérationnel. 10° Edition. Malakoff, Dunod. https://www.dunod.com/entreprise-economie/marketing-strategique-et-operationnel-demarche-marketing-dans-une-perspective
  • Manuel Markstrat et accès (payant) au logiciel. Une bourse est possible.
  • Site Moodle LLSMG2002
Faculty or entity
CLSM


Programmes / formations proposant cette unité d'enseignement (UE)

Title of the programme
Sigle
Credits
Prerequisites
Learning outcomes
Master [60] in Management